niedziela, 7 września 2014

#2

Cześć kochani! Minął właśnie pierwszy tydzień szkoły, a ja już mam dość. Czeka mnie dużo nauki. Jestem teraz w 3 gimnazjum, więc powoli przygotowuję się do egzaminów. Zaczynam także treningi siatkówki z licealistkami z mojej szkoły. Dzisiaj pisze dla was w pośpiechu, ponieważ zaraz zabieram się za naukę historii, bo już we wtorek mam sprawdzian.


Na sobie mam długą, czarną spódnice z wyciętymi bokami i do tego czarny top z białym nadrukiem. Założyłam także kurtkę o mocnym kolorze. Jako dodatek wzięłam na ramie małą torebkę i duży czarny zegarek. Oczywiście na nogach mam moje niezastąpione martensy.

















1 komentarz:

  1. mega mi się podoba;)
    trzymam kciuki za twoj blog:)
    gdybys sie nudziła mozesz zajrzec do mnie: herbabyface.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń