sobota, 29 sierpnia 2015

Endless summer

     Jest dzisiaj 29.08.2015r za 3 dni zaczynamy szkołę. Jedni nie mogą się doczekać, a innym się już nie chce. Ja jestem w tej grupie, która bardzo się cieszy, że zaczyna kolejny rok szkolny. Po pierwsze, dlatego że idę do I liceum i zaczynam nowy etap. Po drugie: codziennie będe trenować siatkówkę. Po trzecie, że do klasy idę z moją przyjaciólką i spędze z nią kolejne 3 lata.
    Co do moich wakacji. Początek wakacji był cudowny, ponieważ pojechałąm do Opola z moją przyjaciółką na 3 dni. Bylo cudownie. Potem byly tylko jednodniowe wypady do kina czy na basen. Na ostatni tydzień pojechałam na obóz do Pucka. Było bardzo ciężko. 3 razy dziennie trenigni po 2 godz. Trenerzy dawali wycisk. Było naprawdę super, śmialiśmy się, śpiewaliśmy przy ognisku i trenowaliśmy. Uważam, że wakacje bardzo mi się udały.
 A teraz czas do szkoły! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz